Ozzie pozzie and Coffs - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Erin Gendt - WaarBenJij.nu Ozzie pozzie and Coffs - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Erin Gendt - WaarBenJij.nu

Ozzie pozzie and Coffs

Blijf op de hoogte en volg Erin

13 Januari 2013 | Australië, Coffs Harbour

Heyya Mates!

Nou er zijn weer wat dagen voorbij, dus tijd voor een update. Heb het idee alsof ik hier al heeel lang ben, maar dat valt reuze mee. Ik ben ondertussen van Newcastle naar Port macquarie gereisd met een Australiër(Luke) en een Ier(Jim), in een auto, omdat de greyhound vol zat. Was leuk om ook zelf een stuke te rijden. In Port aangekomen bij een mega relaxt hostel, Ozzie Pozzie backpackers. Met zwembad, relaxte banken en leuke mensen. Toen bijna direct naar het Billabong Wildlife park geweest met Jim, waar we koala's en kangaroo's/wallabies geaaid hebben en een mega krokodil gezien hebben. Was echt leuk, en koala's zijn zo schattig en zacht. Die avond met Luke en Jim bij hun hostel gezeten en daarna door de stad gelopen, op zoek naar 'the nightlife' we hebben het niet gevonden, wel een kebabzaak.... De volgende dag gingen zij met z'n 2en door naar Byron Bay, maar ben ik nog lekker gebleven. Het was weer heet dus de hele dag een beetje boekje gelezen en rond 3en met 2duitse meiden van mijn dorm naar het Koala Hospital gegaan. Daar verzorgen ze de koala's die overreden/gebeten/verbrand zijn, en degene die Chlamydia hebben, want ja dat komt heel veel voor bij hun. Bij terugkomst lekker wat biertjes gedronken en meegedaan aan pizzanight samen met de duitse meiden en 2australische jongens. Daarna nog lekker biertjes gedronken.. Heineken!!!! En daarna weer geprobeerd om het nachtleven te zoeken.. Weer mislukt, maar uiteindelijk wel een hele leuke hilarische avond gehad met een supermarktkarretje ;).
De volgende dag toch wel een beetje een kater en gewoon lekker gerelaxt en naar het strand geweest en bijtijds gaan slapen, want ik ging de volgende ochtend om 5.00uur opstaan om de Sunrise surf te doen. Het was echt heel erg mooi om alleen met wat andere van het hostel 's ochtends vroeg op het strand te staan met een opkomende zon en mijn eerste golven op een surfboard in Australië te pakken. Het ging best wel goed en heb heeeeel veeel zin in dinsdag want dan begin ik met 4dagen surfen bij Spot X. Enige nadeel is dat ik wat in mijn oog heb gekregen en dat dat nu nog steeds veel pijn doet. Kan het morgen gelukkig even na laten kijken. Ik ben gistermiddag vertrokken met de Greyhound naar Coffs harbour. Toen ik aankwam ben ik gelijk mee geweest met een tour naar Emerald Beach waar we 'wilde' kangaroo's konden spotten en langsgingen bij de Big Banana, een grote plastic banaan bij een plantage, attractie hier in Coffs. Gisteravod gezellig wat Goon gedronken en niet al te laat gaan slapen. Ga zo denk ik even een wandeling maken en ga morgen naar Spot X!!

Xx Erin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erin

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 5248

Voorgaande reizen:

03 Mei 2013 - 24 Mei 2013

Nepal

14 April 2013 - 03 Mei 2013

China

14 Maart 2013 - 14 April 2013

Nieuw Zeeland

02 Januari 2013 - 14 Maart 2013

Australie

Landen bezocht: