Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Diemen, Nederland van Erin Gendt - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Diemen, Nederland van Erin Gendt - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Erin

01 Januari 2013 | Nederland, Diemen

Hallo allemaal!

Nou het vertrek staat vast. Heb me vandaag al ingecheckt voor mijn vluchten naar Sydney. Mijn rugzak is gepakt, wat achteraf best te doen was. Heb er wel 3dagen over gedaan, eerst spullen bij elkaar zoeken, dan nachtje erover slapen en gister maar gewoon gekeken of het paste. En dat lukte in 1x!! Hij zit zelfs niet propvol.
Ik begin nu wel wat zenuwachtig te worden, maar dat mag ook wel. Wanneer ik het volgende verslag schrijf zal ik wel veeeeeel meer te vertellen hebben. Ik heb er in ieder geval ENORM VEEL zin in, en kan niet wachten om daar te zijn.

Groetjes Erin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erin

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 5270

Voorgaande reizen:

03 Mei 2013 - 24 Mei 2013

Nepal

14 April 2013 - 03 Mei 2013

China

14 Maart 2013 - 14 April 2013

Nieuw Zeeland

02 Januari 2013 - 14 Maart 2013

Australie

Landen bezocht: